0
سلام

خانه / وبلاگ / چند رمان انگلیسی که حتما باید بخوانید

خرداد 02, 1403

در این قسمت چند داستان را به شما معرفی می‌کنیم که می‌تواند مهارت ریدینگ شما را تا حد زیادی تقویت کند. کتاب‌هایی که در این سلسله مقالات به شما معرفی کردیم همگی از رمان‌های معروف انگلیسی هستند که بارها نام آن‌ها را شنیده‌اید و از آنجا که اکثر آن‌ها به فارسی ترجمه شده‌اند.
از این جهت، این رمان‌ها را برای تقویت مهارت‌هایتان در زبان انگلیسی مطالعه کنید. یعنی با صدای بلند بخوانید و اصطلاحات را بارها تکرار کنید، به ساختار جملات توجه کنید. و سعی کنید کتاب‌ها را بیش از یک بار بخوانید.

رمان The Little Prince
شازده کوچولو که جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های تاریخ است. این رمان به زبانی ساده قصه را روایت می‌کند و یکی از کتاب‌های خوب برای تقویت زبان شماست.

رمان friend of my youth
دوست جوانی من . ده داستان کوتاه و جذاب جمع آوری کرده است. این کتاب گزینه خوبی است برای کسانی که به تازگی زبان انگلیسی را شروع کردند.

کتاب The old man and the sea:
کتاب پیرمرد و دریا. در این داستان با یک پیرمرد کوبایی به دل دریا سفر می‌کنیم و برای یک صید خوب همراهش می‌شویم. لغات کتاب برای زبان‌آموزان مبتدی مناسب است .

کتاب little women
زنان کوچک . متن این کتاب تقریباً رسمی است پس می‌توانید گرامر را خیلی دقیق از بین جملاتش یاد بگیرید. لغاتش هم کاربردی است و می‌توانید لغات را از میان جملات به خوبی یاد بگیرید . این کتاب حال و هوای گرمی دارد و اصلاً خسته کننده نیست.